صفحه نهم-ماجراهای 2مهر
♥کتابچه ی دختر سمپادی♥
زنده باد ♥خرمشهر♥

سلام

خوبین؟

مدرسه خوش میگذزه؟بارفیقا؟درسا؟معلم های گل؟

من که بدک نیستم.ولی یه حالی ازم گرفته شددبیرهای زبان وزارتی و تکمیلی(سمپاد)عوض شدن یه نفردیگه اومده واس هردوش.کل کلاس انگلیسی صحبت میکنه پشت سرهم و اینکه من اصن نمیفهمیدم که چی میگه

نصف دبیراکه عوض شدن:دبیرریاضی.دبیرزبان.دبیرفیزیک.دبیرشیمی.دبیرزیست.بقیه رودیگه نمیدونم ولی بگم که من خیلی دبیرزیستمون رو دوس داشتم حیف شدکه رفته ولی بقیه زیادمهم نیستن به غیرازدبیرزبان که امسال بدبختمون میکنه

میبینیدشانس مارو؟

امروزتونستم بیام چون فرداهیچ درسی ندارم

شکلک هارومیبینین؟مادومیااین طوری هستیم وقتی درس نداریم یا تعطیلیم.فرداحرفهفیزیکزیست

داریم.حالت های من نسبت به درس هارو که دیدین؟

امروز زیادمینویسم چون زیادنمیتونم بیام.راسی دبیرریاضی یه عالمه مشق داده ولی فردا ریاضی نداریم

خوب دیگه اینم ازخاطره امروز

منتظرنظرای خوشمل موشملتون هستم

بای



1.js">محکوم کردن توهین به پیامبر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:مدرسه,مهر,درس,,
ارسال توسط ♥میسا-سمپادی♥

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 175
بازدید ماه : 171
بازدید کل : 59680
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

کد حرکت متن دنبال موس دریافت کد قفل کلیک راست

كد موسيقي براي وبلاگ

Online User
IranSkin go Up